Безкоштовна доставка від 1 000,00 ГРН
Додайте товари, які вам сподобалися і які ви хочете придбати пізніше.

FAQ (часто задавані питання)

  • 1) Як довго чекати на замовлення?
  • В середньому транспортування займає 10 робочих днів.Але просимо звернути увагу, що наші склади знаходяться в Польщі. Тому доставка може зайняти до 3-х тижнів - це з урахуванням всіх непередбачуваних ситуацій, які можуть виникнути по дорозі від нашого складу до Вашого поштового відділення.
  • 2) Де можна перевірити наявність товарів?
  • Під кожною фотографією товару є доступні розміри.
    Якщо розмір відсутній відповідно не має в наявності товару.
  • 3) Хочу щоб мене повідомили коли буде мій розмір, як це реалізувати?
  • Вам подобається певне взуття, але немає Вашого розміру? Достатньо натиснути на відсутній розмір, після цього Ви отримаєте інформацію: ПОВІДОМИТИ МЕНЕ КОЛИ БУДЕ ДОСТУПНИЙ РОЗМІР - натисніть та виберіть розмір і впишіть свій емейл. Ми Вас повідомимо як товар стане доступним.
  • 4) Скільки в мене часу на оплату замовлення?
  • Передплата здійснюється протягом 3-х робочих днів. Після закінчення цього терміну замовлення автоматично анулюється.
  • 5) Як вибрати правильний розмір взуття?
  • Ми завжди стараємось перевіряти та виміряти наше взуття після його отримання за допомогою спеціалізованих приладів, а також безпосередньо на стопу - так, щоб дати клієнтові точну інформацію.
    Біля кожного товару присутня таблиця розмірів, в якій вказані рекомендовані розміри устілок. Похибка таких вимірювань - / + 3 мм.
    Розміри завжди збільшуються на 0,5 см.
  • 6) Замовила взуття згідно з таблицею, однак воно є за мале/велике!
  • Після отримання такої інформації ми приступаємо ще раз до перевірки даної моделі. Якщо після цього розміри відповідають зазначеним, причина по якій не підійшло взуття може бути іншою. В такому разі, що може бути не так?
    Пам'ятайте, кожна стопа є різною - може бути довгою та дрібною і тоді взуття може спадати або бути за довгим.
    В таблиці розмірів розміри відповідають розміру устілки.
    Деякі моделі взуття мають низький носок, що призводить до заниження розміру, оскільки пальці стандартної конструкції не торкаються кінця.
  • 7) Як виміряти взуття?
  • Пам'ятайте, щоб точно виміряти розмір взуття є спеціальні прилади. Ніколи не міряйте внутрішню частину взуття за допомогою кравецької рулетки - вона занадто гнучка або звичайною лінійкою - вона занадто жорстка.
  • 8) Чи можна оплатити замовлення при отриманні?
  • Звісно! Це часте питання відносно оплати в нашому магазині.
    Тут можна знайти ціну доставки, а також форми доставки товару:Доставка
  • 9) Замовила взуття, але хочу його замінити. Чи є така можливість?
  • Обмін в нашому магазині здійснюється шляхом повернення коштів. Ви повертаєте взуття з формою повернення, а ми Вам кошти, після цього старе замовлення анулюється і Ви робите абсолютно нову покупку!
  • 10) Хто оплачує повернення?
  • Повернення оплачує покупець. На жаль в нашому магазині не здійснюється безплатне повернення з погляду на і так низькі ціни товарів.
  • 11) Як отримати знижку?
  • Наш магазин не веде політики знижок. Ми завжди даємо найнижчу ціну на старті!
  • 12) Скільки маю часу на повернення взуття?
  • Вам не сподобалось взуття? Маєте 365 днів на повернення, якщо взуття не використовувалось, або до 14 днів якщо взуття було у використанні.
  • 13) В посилці не було форми на повернення. Де можна її взяти?
  • Форма на повернення є доступний на нашому сайті в форматі PDF
    Знайти її можна тут: Повернення/Заміна
    Якщо не маєте змоги видрукувати - можете його написати від руки, лише пам'ятайте про підпис в певних місцях.
  • 14) Коли прийдуть кошти за повернення товару?
  • Від моменту отримання нами посилки, ми повертаємо кошти продовж 40 робочих днів.
    Якщо кошти не прийшли - зв'яжись з нами!
  • 15) Чому моє замовлення затримується, і я не отримала жодної інформації що до цього?
  • Є кілька причин, чому Ваше замовлення було затримано. Перша - наприклад, відсутність вірних даних у замовленні. Можливо, Ви помилились при заповненні адресу, вказавши невірний поштовий індекс або номер телефону.
    Друга - це відсутність даної моделі на складі. Таке часом трапляється. Центр обслуги клієнтів працює з 8-16. Дайте нам час, безумовно, наші співробітники зв’яжуться з Вами з інформацією про замовлення.
  • 16) Чи є без доставка якщо купую речі на певну суму?
  • Безплатна доставка доступна при замовленні на суму більшу ніж 1000 грн при умові передплати замовлення.
  • 17) Я не отримала жодної інформації яка підтверджує замовлення.
  • При успішному підтвердженні замовлення ми відправляємо повідомлення на емейл. Якщо Ви не отримали його - напишіть нам та ми перевіримо чи вдалось Вам оформити замовлення.
  • 18) Я замовила невірний розмір! Що я можу зробити?
  • Якщо Ви помилились з розміром - напишіть нам якомога швидше.
    Пам’ятайте, що повідомлення читаються від старих до нових, це займе деякий час.
IdoSell Trusted Reviews
4.71 / 5.00 17612 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-04-21
Магазин як завжди швидко надіслав товар. За тиждень кур'єр доставив мені товар. Задоволена. Буду рекомендувати.
2024-04-19
Всё понравилось. Очень комфортные. Рекомендую
pixel