Choose your language
and country
російська
українська

FAQ (часто задавані питання)

  • 1) Як довго чекати на замовлення?
  • Замовлення реалізується упродовж 24 годин, в ці 24 години входить його комплектація та передача кур'єрській фірмі.
    Це не означає, що замовлення буде доставлене упродовж 24 годин.
    Від моменту відправлення посилки нашою фірмою, кур'єри мають додатково 48 годин на доставку (2 робочі дні).
    Також є деякі ситуації, які затримують процес доставки.
    Це може бути: системні збої, втрата посилки, відсутність деяких даних в адресі доставки, відсутність товару в замовлені.
  • 2) Де можна перевірити наявність товарів?
  • Під кожною фотографією товару є доступні розміри.
    Якщо розмір відсутній відповідно не має в наявності товару.
  • 3) Хочу щоб мене повідомили коли буде мій розмір, як це реалізувати?
  • Вам подобається певне взуття, але немає Вашого розміру? Достатньо натиснути на відсутній розмір, після цього Ви отримаєте інформацію: ПОВІДОМИТИ МЕНЕ КОЛИ БУДЕ ДОСТУПНИЙ РОЗМІР - натисніть та виберіть розмір і впишіть свій емейл. Ми Вас повідомимо як товар стане доступним.
  • 4) Скільки в мене часу на оплату замовлення?
  • Оплата здійснюється при отримані товару кур'єру.
  • 5) Як вибрати правильний розмір взуття?
  • Ми завжди стараємось перевіряти та виміряти наше взуття після його отримання за допомогою спеціалізованих приборів, а також безпосередньо на стопу - так, щоб дати клієнтові точну інформацію.
    Біля кожного товару присутня таблиця розмірів, в якій вказані рекомендовані розміри устілок. Похибка таких вимірювань - / + 3 мм.
    Розміри завжди збільшуються на 0,5 см.
  • 6) Замовила взуття згідно таблиці але тим не менш воно є за мале/велике!
  • Завжди є ризик, що наше взуття може мати невірний розмір. Після отримання такої інформації ми приступаємо ще раз до перевірки даної моделі. Якщо після цього розміри відповідають зазначеним, причина по якій не підійшло взуття може бути іншою. В такому разі, що може бути не так?
    Пам'ятайте, кожна стопа є різною - може бути довгою та дрібною і тоді взуття може спадати або бути за довгим.
    В таблиці розмірів розміри відповідають розміру устілки.
    Деякі моделі взуття мають низький носок, що призводить до заниження розміру, оскільки пальці стандартної конструкції не торкаються кінця.
  • 7) Як виміряти взуття?
  • Пам'ятайте, щоб точно виміряти розмір взуття є спеціальні прилади. Ніколи не міряйте внутрішню частину взуття за допомогою кравецької рулетки - вона занадто гнучка або звичайною лінійкою - вона занадто жорстка.
  • 8) Чи можна оплатити замовлення при отриманні?
  • Звісно! Це часте питання відносно оплати в нашому магазині.
    Тут можна знайти ціну доставки, а також форми доставки товару:Доставка
  • 9) Замовила взуття але хочу його замінити. Чи є така можливість?
  • Обмін в нашому магазині здійснюється шляхом повернення коштів. Ви повертаєте взуття з формою повернення, а ми Вам кошти, після цього старе замовлення анулюється і Ви робите абсолютно нову покупку!
  • 10) Хто оплачує повернення?
  • Повернення оплачує покупець. На жаль в нашому магазині не здійснюється безкоштовне повернення з погляду на і так низькі ціни товарів.
  • 11) Як отримати знижку?
  • Наш магазин не веде політики знижок. Ми завжди даємо найнижчу ціну на старті!
  • 12) Скільки маю часу на повернення взуття?
  • Вам не сподобалось взуття? Маєте 365 днів на повернення якщо взуття не використовувалось, або до 14 днів якщо взуття було у використанні.
  • 13) В посилці не було форми на повернення. Де можна її взяти?
  • Форма на повернення є доступний на нашому сайті в форматі PDF
    Знайти її можна тут: Повернення/Заміна
    Якщо не маєте як роздрукувати можете його написати від руки, лише пам'яте про підпис в певних місцях.
  • 14) Коли прийдуть кошти за повернення товару?
  • Від моменту отримання нами посилки, ми повертаємо кошти в продовж 14 календарних днів.
    Якщо кошти не прийшли зв'яжись з нами!
  • 15) Чому моє замовлення затримується, і я не отримала жодної інформації що до цього?
  • Є кілька причин, чому Ваше замовлення було затримано. Перша - наприклад, відсутність вірних даних у замовленні. Можливо, Ви помилилась при заповненні адресу, вказавши невірний поштовий індекс або номер телефону.
    Другий це відсутність даної моделі на складі. Таке часом трапляється. Центр обслуги клієнтів працює з 8-16. Дайте нам час, безумовно, наші співробітники зв’яжуться з Вами з інформацією про замовлення.
  • 16) Чи є безкоштовна доставка якщо купую речі на певну суму?
  • Так! В нашому магазині купуючи товарів більше ніж на 500грн Ви отримуєте безкоштовну доставку.
  • 17) Я не отримала жодної інформації яка підтверджує замовлення.
  • Цілком можливо, що наша система має збій. Якщо так, наші технічні працівники спробують з’ясувати, що відбувається. Можливо також, що затримка відбувається через перевантаження сервера.
    В будь якому разі якщо Ви стурбовані що до свого замовлення, напишіть нам - ми будемо раді допомогти.
  • 18) Я замовила невірний розмір! Що я можу зробити?
  • Якщо Ви помилилась з розміром - напишіть нам якомога швидше.
    Пам’ятайте, що емейли читаються від старих до нових, це займе деякий час.
IdoSell Trusted Reviews
4.72 / 5.00 3690 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2020-11-22
in my opinion, shoes with large defects are sent to Ukraine, because I ordered in this store earlier when I was in Poland, and there was no damage and they are worn for 3 years, and now came shoes with defects, I will order again , but if will come again with defects then I will not order in Ukraine any more.
2020-12-06
Very good.

Ця сторінка використовує файли cookie

Ви можете ознайомитись з Політикою конфеденційності

Close
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel