FAQ (часто задавані питання)

  • 1) Як довго чекати на замовлення?
  • Замовлення реалізується упродовж 24 годин, в ці 24 години входить його комплектація та передача кур'єрській фірмі.
    Це не означає, що замовлення буде доставлене упродовж 24 годин.
    Від моменту відправлення пакунку нашою фірмою, кур'єри мають додатково 48 годин на доставку пакунку (2 робочі дні).
    Також є деякі ситуації, які затримують процес доставки.
    Це може бути: системні збої, втрата пакунку, відсутність деяких даних в адресі доставки, відсутність товару в замовлені.
  • 2) Де можна перевірити наявність товарів?
  • Під кожною фотографією товару є доступні розміри.
    Якщо розмір відсутній відповідно не має в наявності товару.
  • 3) Хочу щоб мене повідомили коли буде мій розмір, як це реалізувати?
  • Тобі подобається певне взуття але не має Твого розміру? Достатньо якщо натиснеш на відсутній розмір, після цього отримає інформацію: ПОВІДОМ МЕНЕ КОЛИ БУДЕ ДОСТУПНИЙ РОЗМІР - натисни та вибери розмір і впиши свій емейл. Ми тебе повідомимо як товар стане доступним.
  • 4) Скільки в мене часу на оплату замовлення?
  • Оплата здійснюється при отримані товару курьеру.
  • 5) Як вибрати правильний розмір взуття?
  • Ми завжди стараємось перевіряти та виміряти наше взуття після його отримання за допомогою спеціалізованих приборів, а також безпосередньо на стопу - так, щоб дати клієнтові точну інформацію.
    Маємо декілька таблиць розмірів, в яких вказані рекомендовані розміри устілок. Похибка таких вимірювань - / + 3 мм.
    Розміри завжди збільшуються на 0,5 см.
  • 6) Замовила взуття згідно таблиці але тим не менш воно є за мале/велике!
  • Завжди є ризик, що наше взуття може мати невірний розмір. Після отримання такої інформації ми приступаємо ще раз до перевірки даної моделі. Якщо після цього розміри відповідають зазначеним, причина по якій не підійшло взуття може бути іншою. В такому разі, що може бути не так?
    Пам'ятай, кожна стопа є різною - може бути довгою та дрібною і тоді взуття може спадати або бути за довгим.
    Наші розміри відповідають розміру устілки.
    Деякі моделі взуття мають низький носок, що призводить заниженню типового розміру, оскільки пальці стандартної конструкції не торкаються кінця.
    Те, чи буде тобі підходити взуття залежить лише від тебе.
  • 7) Як виміряти взуття?
  • Пам'ятай, щоб точно виміряти розмір взуття є спеціальні прилади. Ніколи не міряй внутрішню частину взуття за допомогою кравецької рулетки - вона занадто гнучка або звичайною лінійкою - вона занадто жорстка.
  • 8) Чи можна оплатити замовлення при отриманні?
  • Звісно! Це часте питання відносно оплати в нашому магазині.
    Тут знайдеш ціну доставки, а також форми доставки товару:Доставка
  • 9) Замовила взуття але хочу його замінити. Чи є така можливість?
  • Обмін в нашому магазині здійснюється шляхом повернення коштів. Ти повертаєш невідповідне взуття з формою повернення, а ми тобі кошти, після цього старе замовлення анулюється і ти робиш абсолютно нову покупку!
  • 10) Хто оплачує повернення?
  • Повернення оплачує покупець. На жаль в нашому магазині не здійснюється безкоштовне повернення з погляду на і так низькі ціни товарів.
  • 11) Як отримати знижку?
  • Наш магазин не веде політики знижок. Ми завжди даємо найнижчу ціну на старті!
    Купуючи за нашими цінами продукцію, можеш бути впевнена, що в цій ціні не має жодних прихованих додаткових коштів.
  • 12) Скільки маю часу на повернення взуття?
  • Тобі не сподобалось взуття? Маєш 365 днів на повернення. Після заяви про повернення у тебе є 14 днів, щоб відправити його.
  • 13) В посилці не було форми на повернення. Де можна її взяти?
  • Форма на повернення є доступний на нашому сайті в форматі PDF
    Знайти його можна тут: Повернення/Заміна
    Якщо не маєш як роздрукувати можеш його написати від руки, лише пам'ятай про підпис в певних місцях.
  • 14) Коли прийдуть кошти за повернення товару?
  • Від моменту отримання нами посилки, ми повертаємо кошти в продовж 14 календарних днів.
    Якщо кошти не прийшли зв'яжись з нами!
  • 15) Чому моє замовлення затримується, і я не отримала жодної інформації що до цього?
  • Є кілька причин, чому твоє замовлення було затримано. Перший - наприклад, відсутність правильних даних у замовленні. Можливо, ти помилилась при заповненні адресу, вказавши невірний поштовий індекс або номер телефону.
    Другий це відсутність даної моделі на складі. Таке часом трапляється. Центр обслуги клієнтів працює з 8-16. Дай нам час, безумовно, наші співробітники зв’яжуться з тобою з інформацією про замовлення.
  • 16) Чи є безкоштовна доставка якщо купую речі на певну суму?
  • Так! В нашому магазині купуючи товарів більше ніж на 2400грн отримуєш безкоштовну доставку.
  • 17) Я не отримала жодної інформації яка підтверджує замовлення.
  • Цілком можливо, що наша система має збій. Якщо так, наші технічні працівники спробують з’ясувати, що відбувається. Можливо також, що затримка відбувається через перевантаження сервера.
    В будь якому разі якщо Ти турбуєшся про своє замовлення, напиши або зателефонуй нам - ми будемо раді допомогти.
  • 18) Я замовила невірний розмір! Що я можу зробити?
  • Якщо Ти помилилась з розміром - зателефонуй нам якомога швидше.
    Якщо Ти напишеш емелй, пам’ятай, що емейли читаються від старих до нових, це займе деякий час, перш ніж працівник знайде твій запит. Вже тоді може бути пізно для будь-яких змін, що до замовлення.
Ця сторінка використовує файли cookie згідно до положення Політики Cookies. Ви можете визначити умови зберігання або доступу до файлів cookie у своєму веб-браузері.
Закрити
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel